سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
« عــــــفـــــــاف و حـــــجــــــاب »
 
 

شفاف: رئیس فراکسیون روحانیون مجلس با استقبال ازمصوبه شورای اجتماعی کشوردر زمینه ارتقای طرح ارتقای امنیت اجتماعی بر برخورد قاطع با افرادی که هنجارهای جامعه را در زمینه حجاب وعفاف زیر پا می گذارند تاکید کرد.

محمد تقی رهبر نماینده اصفهان و رییس فراکسیون روحانیون مجلس با تاکید بر اینکه وضعیت حجاب و عفاف در سطح جامعه حالت مشمئژ کننده ودرد اوری به خود گرفته است گفت: متاسفانه مسولین کشور برای برون رفت از این وضعت هیچ گونه احساس تکلیفی نمی کنند.

نماینده اصفهان خاطر نشان کرد: واقعا هر مسلمانی که ازخیابانهای تهران وشهر های بزرگ کشور عبور می کند نسبت به وضعیت نابهنجاری که به لحاظ فرهنگی در کشور وجود دارد نسبت به وضعیت فعلی احساس شرم می کند ودلش به درد می آید.

رئیس فراکسیون روحانیون مجلس با اشاره به سفرسال گذشته احمدی نژاد به قم ودیدارش با بعضی از مراجع تقلید واعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: در این سفر رئیس جمهور به خاطر وضعیت موجود فرهنگی در کشور مورد شماتت قرار گرفت.

وی با تاکید براینکه نگرانی علما ومراجع در زمینه وضعیت فرهنگی در کشور کاملا به جا و به حق است گفت: انتظار این است که دولت احمدی نژاد که با رای متدینین جامعه روی کارآمده است نسبت به رفع دغدغه های علما ومراجع اقدام کند.

عضو فراکسیون اصول گرایان مجلس با انتقاد از تعطیلی گشت های ارشاد درآستانه انتخابات ریاست جمهوری گفت: تا زمانی که گشت های ارشاد فعال بود، تاثیر آنها باعث شده بود که افراد بد حجاب و هنجارشکن تا حدودی مراعات وضعیت جامعه را بکنند.

وی افزود: الان شرایط به گونه ای که توریست های مسلمانی که از ایران، تصور یک کشور مسلمان ومتدین دارند زمانی که وارد کشورمی شوند متعجب می شوند که آیا کشوری که به آن سفر کرده اند ایران است یا کشور اروپایی.

نماینده اصفهان ادامه داد: وضعیتی که درحال حاضر در خیابانهای تهران است حتی در قلب اروپا وجود ندارد و به نظر من زنهای اروپایی با وجود تمام کارهای نابهنجاری که می کنند باید بیایند و شاگردی دختران و پسران هنجار شکن ایرانی را بکنند.

وی با انتقاد از سخنان رییس جمهورکه برای مقابله با این هنجار شکنی ها بر استفاده از شیوه های فرهنگی تاکید کرده بود خاطرنشان کرد: کار فرهنگی جواب نمی دهد بلکه حاکمیت باید به دنبال راه حل عملی تری باشد.

 




موضوع مطلب :

ارسال شده در تاریخ : جمعه 91 خرداد 12 :: 12:15 صبح :: توسط : « ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است »

درباره وبلاگ
فرمان خدا قول نبی، نص کتاب است از بحر زنان افضل طاعات حجاب است .
آخرین مطالب
آرشیو وبلاگ
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 13
کل بازدیدها: 501349